Ból związany z endometriozą – badania kliniczne Ból związany z endometriozą – badania kliniczne

Poszukujemy kobiet zmagających się z umiarkowanym lub silnym bólem związanym z endometriozą, chętnych do udziału w badaniu klinicznym realizowanym w Klinice Bocian w Białymstoku i w Katowicach. W badaniu będzie testowany potencjalny nowy lek (badany lek), w celu sprawdzenia, na ile jest on bezpieczny i czy może pomóc w łagodzeniu bólu związanego z endometriozą.

Kto może się zgłaszać

Do badania klinicznego mogą zgłaszać się kobiety w wieku od 18 do 45 lat (włącznie), które mają rozpoznaną endometriozę, wywołującą ból o nasileniu od umiarkowanego do ciężkiego.

Bezpłatne badania i wizyty u specjalisty

Ewentualny udział w badaniu potrwa maksymalnie 48 tygodni i będzie się wiązał z odbyciem co najmniej 8 wizyt w ośrodku badawczym. W trakcie badania klinicznego uczestniczki będą miały zapewnione:

Na każdym etapie trwania badania klinicznego pacjentka ma możliwość wycofać się z niego.

Kobiety zainteresowane uczestnictwem w badaniu klinicznym zachęcamy do kontaktu telefonicznego z Kliniką Bocian w Białymstoku: +48 85 744 77 00 i Katowicach +48 32 701 04 60.

O endometriozie

Wnętrze macicy wyściela specjalna tkanka, tzw. endometrium. U kobiet z endometriozą tkanka ta pojawia się również poza jamą macicy, na przykład w pęcherzu moczowym, okrężnicy lub jajnikach. Ten przerost często powoduje ból. Endometrioza to przewlekła choroba, która znacząco wpływa na codzienne życie. Obecnie nie ma na nią lekarstwa, a możliwości jej leczenia są ograniczone.

Formularz zgłoszeniowy do badania klinicznego

Dziękujemy za zgłoszenie, wkrótce koordynatorka badania klinicznego skontaktuje się z Tobą!

Niestety, ale nie udało się wysłać zgłoszenia.

* Oświadczam, iż zapoznałam/em się z Informacją o ochronie danych osobowych zamieszczoną na klinikabocian.pl/rodo i wyrażam zgodę na przesyłanie informacji związanych z prowadzeniem procesu leczenia na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej lub numer telefonu kontaktowego.